Nagovor
Marketinški fokusi v leto 2015 vstopajo v novi podobi. Prenovili smo praktično vse. Začeli smo pri celostni grafični podobi, ki je bila resnici na ljubo že nekoliko zastarela, ter ji vdahnili živahnosti in pozitivne energije. Nadaljevali pri prenovljeni spletni strani, ki je pred vami, in nenazadnje spremenili tudi zasnovo fokusov ter jih ponovno premaknili na popoldanski termin.
Naš namen je, da vas vsaj za 1 popoldan oddaljimo od vsakodnevnih izzivov in skrbi ter vas napolnimo z energijo adrenalinskega sveta marketinga za naslednja 2 meseca. Smo mnenja, da lahko v enem popoldnevu dodajamo vrednost, vas seznanimo z najnovejšimi praksami podjetij ter vas napolnimo z inspiracijo in idejami, katere boste lahko namudoma preizkusili tudi v vašem podjetju. Zato ne iščite izgovorov, vendar se nam pridružite na marketinškem popoldnevu druženja s trženjskimi, medijskimi, prodajnimi in PR strokovnjaki ter v družbi zanimivih praktičnih primerov preživite dan.

Nejc Slovnik
Programski vodja
Marketinških fokusov
Na tokratnem že 63. Marketinškem fokusu se bomo osredotočili na to, kako se prilagajati in odzivati na spremembe, ki se dogajajo povsod okoli nas in za nas pomembnem marketinškem področju. Pojav interneta v začetku 90. let je spremenil in vplival na vse, sledil je nastanek družbenih omrežij, platform za množično financiranje in razvoj (crowdfunding in crowdsourcing), v zadnjem času pa je vedno več govora o pojmih kot so “big data” in “internet of things”. Ključno vprašanje, ki se pri tem poraja je, kako se v vašem podjetju in pri upravljanju blagovnih znamk, prilagajate in odzivate na hitrost sprememb, ki se dogajajo na trgu in med potrošniki. Zato se bomo na tokratnem marketinškem fokusu osredotočili na preplet med svežimi, sodobnimi in inovativnimi marketinškimi pristopi, ki jih zasledujejo mlada in hitro rastoča podjetja na eni strani ter že uveljavljena podjetja na drugi strani. Pogledali bomo praktične primere podjetij in blagovnih znamk, ki na trgu že uspešno uporabljajo nove platforme in načine komuniciranja ter uspešno jezdijo val sprememb, ki se dogajajo na področju marketinga.
Oglejte si naš program in se nam pridružite. Bo zelo zanimivo!