Program
Program
blagovnih znamk EQUA in GOAT STORY” time=”13:00 – 13:25″]13:00 – 13:25: Helena Felc, ZkotZ:
Blagovna znamka GOAT STORY je v začetku leta 2015 postala druga najuspešnejša slovenska kampanja na platformi za množično
financiranje Kickstarter. Z govornico bomo podrobneje pogledali, na kakšen način v podjetju uporabljajo sodobne medije za prodor na
tuje trge in kakšno vlogo v procesu trženjskega komuniciranja ter
v razvoju produktov igrajo kupci podjetja.[/meetup_timetable_content][meetup_timetable_content title=”Spletna analitika kot strateška marketinška aktivnost:
Kako vpliva na poslovne odločitve in rast podjetja?” time=”13:25 – 13:50″]13:25 – 13:50: Simon Belak, GoOpti:
Simon nam bo podrobneje predstavil vidik učenja in nadgrajevanja marketinških aktivnosti in kampanj podjetja GoOpti s pomočjo analitičnih procesov in merjenj, ter kako se tovrstne analize prelijejo v kreativne rešitve in trženjsko komuniciranje. S pomočjo digitalnih rešitev in
tovrstne marketinške ter strateške usmerjenosti se podjetje
nezadržno širi tudi v tujino.[/meetup_timetable_content][meetup_timetable_content title=”Inovativnost kot odziv na agresivno tujo konkurenco” time=”13:50 – 14:15″]13:50 – 14:15: Tadej Jevševar, Chipolo:
Podjetje Chipolo je nastalo na temeljih uspešno izvedebe Kickstarter kampanje v letu 2013. Od takrat so se v podjetju spopadali z agresivno
tujo konkurenco, ki je bila z višino vložkov v digitalni marketing
enostavno premočna za majhno slovensko podjetje.
Tadej nam bo zaupal, kako so se v podjetju na tovrstni izziv spopadli z inovativnostjo, ter kako ustvarjajo prihodke preko spletne trgovine in fizične prodaje.[/meetup_timetable_content][meetup_timetable_content title=”Odmor za klepet” time=”14:15 – 14:25″][/meetup_timetable_content][meetup_timetable_content title=”DELAVNICA: Orodja in načini ramišljanja za razvoj sodobnih in inovativnih pristopov v marketingu” time=”14:25 – 15:40″]Tilen Travnik, D.Labs
Delavnica vam bo ponudila vpogled v metodologije vitkega pristopa in ponudila praktične primere ter pristope, kako lahko tovrstno
metodologijo uporabimo pri trženju in v vaših trženjskih oddelkih.
Naučili vas bomo, kako lahko tudi vi razmišljate in izvajate trženjske aktivnosti po korakih ter na podlagi pridobljenih povratnih informacij prilagajate vaše produkte, trženjske in prodajne akcije.[/meetup_timetable_content][/meetup_timetable]
pristopov že uspešna. Tovrstna podjetja so se že uspela prilagoditi na hitrost sprememb, ki se dogajajo z uvedbo novih tehnologij, trženjskih kanalov in spremenjenih nakupnih navad potrošnikov.
Iz prve roke boste izvedeli, kako so se v podjetjih lotili tovstnih
procesov in kako lahko uvedba tovrstnih sprememb pomaga vašim podjetjem in blagovnim znamkam.[/meetup_timetable_content][meetup_timetable_content title=”Z novimi prodajnimi pristopi do pomladitve ciljnih skupin Mercedes-Benz” time=”16:00 – 16:25″]16:00 – 16:25: Andrej Bergant, Autocommerce
Andrej nas bo popeljal preko smernic globalne strategije blagovne
znamke Mercedes-Benz do zelo specifičnega marketinškega pristopa na majhnem slovenskem trgu. Preko praktičnih primerov kampanj boste izvedeli, kako so se v podjetju lotili pomlajevanja Mercedes-Benz ciljnih skupin ter kako preko različnih produktnih skupin selektivno targetirajo kupce premijskih vozil.[/meetup_timetable_content][meetup_timetable_content title=”Aktivni potrošnik in nastanek blagovne znamke Fresh” time=”16:25 – 16:50″]16:25 – 16:50: Matej Raspet, Petrol
Matej nam bo potrobneje predstavil zgodbo in rojstvo blagovne
znamke Fresh, ki jo po slabih 2 letih obstoja že najdemo na 10
bencinskih servisih Petrol. Podrobneje bomo pogledali v proces razvoja nove blagovne znamke, katere trženjske pristope so pri tem uporabili,
kaj so se naučili in kako so jim storjene napake pomagale pri
nadaljnjnem razvoju blagovne znamke.[/meetup_timetable_content][meetup_timetable_content title=”SKLEPNA DISKUSIJA: Svet in marketing se spreminjata. Kako se prilagajati in ostati na vrhu?” time=”16:50 – 17:30″]Andrej Bergant, Autocommerce
Matej Raspet, Petrol
Diskusijo povezuje: Nejc Slovnik, programski vodja Marketinških fokusov.
V sklepni diskusiji bomo podrobneje pogledali v hitrost sprememb, ki se dogajajo na področju marketinga. Spraševali se bomo, kaj so ključne spremembe, ki so se že zgodile, pogledali v prihodnost in iskali odgovore, kako se lahko na tovrstne spremembe hitro odzivajo podjetja in blagovne znamke.[/meetup_timetable_content][meetup_timetable_content title=”Sproščeno druženje ob hrani in pijači” time=”17:30 – 18:30″][/meetup_timetable_content][/meetup_timetable]