Program

Program

[meetup_timetable][meetup_timetable_content title=”Zbiranje udeležencev” time=”12:45 – 13:00″][/meetup_timetable_content][meetup_timetable_content title=”1. SKLOP: Kaj se lahko naučimo od mladih in hitro rastočih podjetij?” time=”13:00 – 14:15″]V prvem sklopu fokusa se bomo osredotočili na mala in hitro rastoča podjetja, ki so s svojimi inovativnimi in sodobnimi pristopi že uvajajo nove smernice v načinu trženja in trženjskega komuniciranja. Podjetja bodo postregla s praktičnimi primeri trženjskih kampanj in pristopov, ki jim omogočajo hitro rast in prodiranje na tuje trge.[/meetup_timetable_content][meetup_timetable_content title=”Vloga kupcev in sodobnih medijev v trženjskem spletu
blagovnih znamk EQUA in GOAT STORY” time=”13:00 – 13:25″]13:00 – 13:25: Helena Felc, ZkotZ:

Blagovna znamka GOAT STORY je v začetku leta 2015 postala druga najuspešnejša slovenska kampanja na platformi za množično
financiranje Kickstarter. Z govornico bomo podrobneje pogledali, na kakšen način v podjetju uporabljajo sodobne medije za prodor na
tuje trge in kakšno vlogo v procesu trženjskega komuniciranja ter
v razvoju produktov igrajo kupci podjetja.[/meetup_timetable_content][meetup_timetable_content title=”Spletna analitika kot strateška marketinška aktivnost:
Kako vpliva na poslovne odločitve in rast podjetja?” time=”13:25 – 13:50″]13:25 – 13:50: Simon Belak, GoOpti:

Simon nam bo podrobneje predstavil vidik učenja in nadgrajevanja marketinških aktivnosti in kampanj podjetja GoOpti s pomočjo analitičnih procesov in merjenj, ter kako se tovrstne analize prelijejo v kreativne rešitve in trženjsko komuniciranje. S pomočjo digitalnih rešitev in
tovrstne marketinške ter strateške usmerjenosti se podjetje
nezadržno širi tudi v tujino.[/meetup_timetable_content][meetup_timetable_content title=”Inovativnost kot odziv na agresivno tujo konkurenco” time=”13:50 – 14:15″]13:50 – 14:15: Tadej Jevševar, Chipolo:

Podjetje Chipolo je nastalo na temeljih uspešno izvedebe Kickstarter kampanje v letu 2013. Od takrat so se v podjetju spopadali z agresivno
tujo konkurenco, ki je bila z višino vložkov v digitalni marketing
enostavno premočna za majhno slovensko podjetje.
Tadej nam bo zaupal, kako so se v podjetju na tovrstni izziv spopadli z inovativnostjo, ter kako ustvarjajo prihodke preko spletne trgovine in fizične prodaje.[/meetup_timetable_content][meetup_timetable_content title=”Odmor za klepet” time=”14:15 – 14:25″][/meetup_timetable_content][meetup_timetable_content title=”DELAVNICA: Orodja in načini ramišljanja za razvoj sodobnih in inovativnih pristopov v marketingu” time=”14:25 – 15:40″]Tilen Travnik, D.Labs

Delavnica vam bo ponudila vpogled v metodologije vitkega pristopa in ponudila praktične primere ter pristope, kako lahko tovrstno
metodologijo uporabimo pri trženju in v vaših trženjskih oddelkih.
Naučili vas bomo, kako lahko tudi vi razmišljate in izvajate trženjske aktivnosti po korakih ter na podlagi pridobljenih povratnih informacij prilagajate vaše produkte, trženjske in prodajne akcije.[/meetup_timetable_content][/meetup_timetable]

[meetup_timetable][meetup_timetable_content title=”Odmor za klepet in speed networking” time=”15:40 – 16:00″][/meetup_timetable_content][meetup_timetable_content title=”2. SKLOP: Kako se hitrim spremembam prilagajajo veliki igralci?” time=”16:00 – 16:50″]V drugem sklopu fokusa se bomo osredotočili na velika in že uveljavljena podjetja, ki so pri uporabi inovativnih in sodobnih marketinških
pristopov že uspešna. Tovrstna podjetja so se že uspela prilagoditi na hitrost sprememb, ki se dogajajo z uvedbo novih tehnologij, trženjskih kanalov in spremenjenih nakupnih navad potrošnikov.
Iz prve roke boste izvedeli, kako so se v podjetjih lotili tovstnih
procesov in kako lahko uvedba tovrstnih sprememb pomaga vašim podjetjem in blagovnim znamkam.[/meetup_timetable_content][meetup_timetable_content title=”Z novimi prodajnimi pristopi do pomladitve ciljnih skupin Mercedes-Benz” time=”16:00 – 16:25″]16:00 – 16:25: Andrej Bergant, Autocommerce

Andrej nas bo popeljal preko smernic globalne strategije blagovne
znamke Mercedes-Benz do zelo specifičnega marketinškega pristopa na majhnem slovenskem trgu. Preko praktičnih primerov kampanj boste izvedeli, kako so se v podjetju lotili pomlajevanja Mercedes-Benz ciljnih skupin ter kako preko različnih produktnih skupin selektivno targetirajo kupce premijskih vozil.[/meetup_timetable_content][meetup_timetable_content title=”Aktivni potrošnik in nastanek blagovne znamke Fresh” time=”16:25 – 16:50″]16:25 – 16:50: Matej Raspet, Petrol

Matej nam bo potrobneje predstavil zgodbo in rojstvo blagovne
znamke Fresh, ki jo po slabih 2 letih obstoja že najdemo na 10
bencinskih servisih Petrol. Podrobneje bomo pogledali v proces razvoja nove blagovne znamke, katere trženjske pristope so pri tem uporabili,
kaj so se naučili in kako so jim storjene napake pomagale pri
nadaljnjnem razvoju blagovne znamke.[/meetup_timetable_content][meetup_timetable_content title=”SKLEPNA DISKUSIJA: Svet in marketing se spreminjata. Kako se prilagajati in ostati na vrhu?” time=”16:50 – 17:30″]Andrej Bergant, Autocommerce
Matej Raspet, Petrol

Diskusijo povezuje: Nejc Slovnik, programski vodja Marketinških fokusov.

V sklepni diskusiji bomo podrobneje pogledali v hitrost sprememb, ki se dogajajo na področju marketinga. Spraševali se bomo, kaj so ključne spremembe, ki so se že zgodile, pogledali v prihodnost in iskali odgovore, kako se lahko na tovrstne spremembe hitro odzivajo podjetja in blagovne znamke.[/meetup_timetable_content][meetup_timetable_content title=”Sproščeno druženje ob hrani in pijači” time=”17:30 – 18:30″][/meetup_timetable_content][/meetup_timetable]