Program

  • 12:45 – 13:00 Zbiranje udeležencev
  • 13:00 – 14:15 1. SKLOP: Kaj se lahko naučimo od mladih in hitro rastočih podjetij?

    V prvem sklopu fokusa se bomo osredotočili na mala in hitro rastoča podjetja, ki so s svojimi inovativnimi in sodobnimi pristopi že uvajajo nove smernice v načinu trženja in trženjskega komuniciranja. Podjetja bodo postregla s praktičnimi primeri trženjskih kampanj in pristopov, ki jim omogočajo hitro rast in prodiranje na tuje trge.

  • 13:00 – 13:25 Vloga kupcev in sodobnih medijev v trženjskem spletu
    blagovnih znamk EQUA in GOAT STORY

    13:00 – 13:25: Helena Felc, ZkotZ:

    Blagovna znamka GOAT STORY je v začetku leta 2015 postala druga najuspešnejša slovenska kampanja na platformi za množično
    financiranje Kickstarter. Z govornico bomo podrobneje pogledali, na kakšen način v podjetju uporabljajo sodobne medije za prodor na
    tuje trge in kakšno vlogo v procesu trženjskega komuniciranja ter
    v razvoju produktov igrajo kupci podjetja.

  • 13:25 – 13:50 Spletna analitika kot strateška marketinška aktivnost:
    Kako vpliva na poslovne odločitve in rast podjetja?

    13:25 – 13:50: Simon Belak, GoOpti:

    Simon nam bo podrobneje predstavil vidik učenja in nadgrajevanja marketinških aktivnosti in kampanj podjetja GoOpti s pomočjo analitičnih procesov in merjenj, ter kako se tovrstne analize prelijejo v kreativne rešitve in trženjsko komuniciranje. S pomočjo digitalnih rešitev in
    tovrstne marketinške ter strateške usmerjenosti se podjetje
    nezadržno širi tudi v tujino.

  • 13:50 – 14:15 Inovativnost kot odziv na agresivno tujo konkurenco

    13:50 – 14:15: Tadej Jevševar, Chipolo:

    Podjetje Chipolo je nastalo na temeljih uspešno izvedebe Kickstarter kampanje v letu 2013. Od takrat so se v podjetju spopadali z agresivno
    tujo konkurenco, ki je bila z višino vložkov v digitalni marketing
    enostavno premočna za majhno slovensko podjetje.
    Tadej nam bo zaupal, kako so se v podjetju na tovrstni izziv spopadli z inovativnostjo, ter kako ustvarjajo prihodke preko spletne trgovine in fizične prodaje.

  • 14:15 – 14:25 Odmor za klepet
  • 14:25 – 15:40 DELAVNICA: Orodja in načini ramišljanja za razvoj sodobnih in inovativnih pristopov v marketingu

    Tilen Travnik, D.Labs

    Delavnica vam bo ponudila vpogled v metodologije vitkega pristopa in ponudila praktične primere ter pristope, kako lahko tovrstno
    metodologijo uporabimo pri trženju in v vaših trženjskih oddelkih.
    Naučili vas bomo, kako lahko tudi vi razmišljate in izvajate trženjske aktivnosti po korakih ter na podlagi pridobljenih povratnih informacij prilagajate vaše produkte, trženjske in prodajne akcije.

  • 15:40 – 16:00 Odmor za klepet in speed networking
  • 16:00 – 16:50 2. SKLOP: Kako se hitrim spremembam prilagajajo veliki igralci?

    V drugem sklopu fokusa se bomo osredotočili na velika in že uveljavljena podjetja, ki so pri uporabi inovativnih in sodobnih marketinških
    pristopov že uspešna. Tovrstna podjetja so se že uspela prilagoditi na hitrost sprememb, ki se dogajajo z uvedbo novih tehnologij, trženjskih kanalov in spremenjenih nakupnih navad potrošnikov.
    Iz prve roke boste izvedeli, kako so se v podjetjih lotili tovstnih
    procesov in kako lahko uvedba tovrstnih sprememb pomaga vašim podjetjem in blagovnim znamkam.

  • 16:00 – 16:25 Z novimi prodajnimi pristopi do pomladitve ciljnih skupin Mercedes-Benz

    16:00 – 16:25: Andrej Bergant, Autocommerce

    Andrej nas bo popeljal preko smernic globalne strategije blagovne
    znamke Mercedes-Benz do zelo specifičnega marketinškega pristopa na majhnem slovenskem trgu. Preko praktičnih primerov kampanj boste izvedeli, kako so se v podjetju lotili pomlajevanja Mercedes-Benz ciljnih skupin ter kako preko različnih produktnih skupin selektivno targetirajo kupce premijskih vozil.

  • 16:25 – 16:50 Aktivni potrošnik in nastanek blagovne znamke Fresh

    16:25 – 16:50: Matej Raspet, Petrol

    Matej nam bo potrobneje predstavil zgodbo in rojstvo blagovne
    znamke Fresh, ki jo po slabih 2 letih obstoja že najdemo na 10
    bencinskih servisih Petrol. Podrobneje bomo pogledali v proces razvoja nove blagovne znamke, katere trženjske pristope so pri tem uporabili,
    kaj so se naučili in kako so jim storjene napake pomagale pri
    nadaljnjnem razvoju blagovne znamke.

  • 16:50 – 17:30 SKLEPNA DISKUSIJA: Svet in marketing se spreminjata. Kako se prilagajati in ostati na vrhu?

    Andrej Bergant, Autocommerce
    Matej Raspet, Petrol

    Diskusijo povezuje: Nejc Slovnik, programski vodja Marketinških fokusov.

    V sklepni diskusiji bomo podrobneje pogledali v hitrost sprememb, ki se dogajajo na področju marketinga. Spraševali se bomo, kaj so ključne spremembe, ki so se že zgodile, pogledali v prihodnost in iskali odgovore, kako se lahko na tovrstne spremembe hitro odzivajo podjetja in blagovne znamke.

  • 17:30 – 18:30 Sproščeno druženje ob hrani in pijači